Ny frisyr?

Typ? Hoppas det inte syns att det är så jävla otvättat att man kan dö.
 
 
 
Eller vafan spelar det för roll, jag har typ en unik besökare, misstänker att det är jag själv. Värre är att jag tänkte gå ut såhär. Jag vill att det ska växa så jag kan klippa av den här kransen med krulligt hår! Kul att alla* säger att jag passar så bra i kort hår, så har jag klippt mig bara för att det ska bli snyggare när det blir långt.

Jag borde nog ta lite kort utanför hemmet och inte bara skittrista webcambilder, om inte för att det ska bli en någorlunda intressant blogg så iaf för att förhindra framtida skämsrysningar när jag går tillbaks och läser dessa inlägg. Kanske tar en på min fredagsfikadejt eller en skitsvettig bild när jag lyfter typ 2 kg på skivstången senare idag. Förmodligen inte. Jag ska göra ett internettipsinlägg sen nån dag tror jag.
 
Helgens soundtrack kommer här:
 
 
Så jävla märkligt. Har förstått att det är på skämt, men ändå, ambitiöst skämt. Och jag älskar ju den besinningslösa variationen av solglasögon och liknande! Veckans hitvarning, eller helgens, för sen kommer den tas bort :(:(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0