MEN ÅH VA SKA JAG GÖRA IDAG DÅ?!

Jaha, nu får man bita i det sura äpplet för att man ansett sig för upptagen för att jobba extra. Nu ringer dom inte, nähä, nu får jag sitta här och glåma på datan! Då får jag väl pyssla med skittråkiga studentsaker idag då, typ LÄSA och sån tråkskit!
Hittills har jag iaf rotat igenom gamla bilder till en födelsedagspresent, samlade på mig lite gobitar i helgen när jag var hos mina föräldrar med. Bl a högkvalitativa bilder från skolkattan, som typ den här:
 
 
Tänk den som fick gå i femman en dag som denna och ha nån gammal medalj som man hittat i nån låda hemma som man låtsades skulle få magiska krafter om amn ALDRIG tog av sig den! (Sen typ ruttnade väl snöret eller nå så den ramlade av i alla fall)
Tufft också att jag har samma frisyr som nu, minus lugg. Nån dag måste jag nog göra ett inlägg om min skitintressanta ungdomstid, jag älskar när folk lägger ut bilder på sig själva när de var yngre, det spelar ingen roll om det är nån jag känner eller inte.
Här kommer soundtracket till den tiden, tyckte att dessa var typ de coolaste som fanns och önskade att jag blivit född på Irland istället:
 
 
(Förutom Spice Girls såklart, men det kändes bra att gå vidare till Mognare musik när man ändå skulle börja sexan i högstadiebyggnaden nästa år)
 
Nu plugga. På riktigt. Laterz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0