Somna med blött hår

Hej tjära blogg!
 
Jag har hunnit med en del sen sist, inte skriva här dock. Skoja, jag har haft massor med tid att skriva här men jag har inte tänkt på det/orkat. Jag har ju bland annat varit i Holland! Det var kult och jag var där nästan 2 veckor trots att jag helst inte vill lämna lägenheten alls eftersom jag är lat och tycker att vi har det fint hemma, så det var ju rätt nyttigt.

Det här var det bästa med Holland:
 
Kattmuseet och Amsterdam öht!
 
Det här var det sämsta:
 
Att jag inte fick ta med den här katten hem eller ens släppa in den i stugan trots att den satt utanför skitlänge och jamade jätteledset :(
 
Igår somnade jag med blött hår och vaknade med en sjöväxt på skallen typ:
(Tror det är läge att ta bort skyddsplasten från webcamen men det kanske kan bli ett coolt filter eller nå)
På nåt vis funderar jag på att bara häva i lite dust it och låta det vara, men det är ju bara sinnessjukt så nu ska jag platta det tills det fräser istället. Om nån läser detta så kan väl denne göra ett utlåtande kring ifall detta kan passera som frisyr?
 
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0