Manic monday

Nej kanske inte, en ganska omanisk da

Nä men ska vi ha det såhär?! Jag blir lite stressad av rubriktvånget, att det inte står dagens datum i förväg i fyllt som förr (tror jag? eller var det på helgon? haha), och skriver en bajsnödig rubrik som jag måste bortförklara sen. NÄE DU, tänker inte nämna den där rubriken mer.
 
Jag vill inget speciellt idag heller, bara att ingen glömmer mig och den här bloggen. Glöm inte.
 
 
Åh fyfan, blev helt grinfärdig av denna bild. Lejonkungen måste vara en av världens bästa filmer. Gud.
 
Idag har jag pluggat (skrivit föga sammanhängande text i syfte att fylla ut så många sidor som möjligt) och veckohandlat. Jag har även fattat en hel vecka fel när det gäller seminariedatum vilket inte gör mig lika stressad nu som det kommer göra ca kl 4 inatt när jag kommer stressvakna och inte veta varför jag har sån jävla panik egentligen. Tänker inte bjuda på någon bild på mig idag eftersom jag är flottig och finnig och jag vill gärna ha en image som snygg och oflottig. Men jag kan visa en bild på hur jag ville se ut när jag gick på högstadiet:
 
 
Också en av världens bästa filmer, jag såg tyvärr inte ut så.
 
Nu kom Johan hem så nu måste jag sluta smygblogga hörs hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0