Nu är det morgon

Jag har varit uppe i typ en timme, ifall dom skulle ringa från vikariejouren och skicka mig å jobba nånstans. Än har ingen ringt, men nu är jag ju uppe iaf. I lördag kom det lite folk till oss och så spelade vi familjeupplagan av TP från 2000, vilket är nyare än det TP:t vi har som är från 1984 (obviously) (vart köper man enbart frågor till TP?!). När vi spelade med barnfrågorna (som faktiskt var ganska svåra) tog det typ 45 min-1 h och jag vann och kände mig on top of the world, sen spelade vi med vuxenfrågorna vilket tog typ fyra timmar och jag kom hjälplöst skitsist och kände mig sämst. Ja jag mäter mitt egenvärde helt utifrån mina TP-framgångar. Det var en trevlig kväll även om jag typ somnade på slutet för det blev så skitsent och jag är en pensionär som somnar typ vid elva.

Jaa, och nu sitter jag här och känner mig lite ambivalent inför om jag vill bli utringd eller inte. Jag vill ju egentligen jobba idag men det känns ju alltid jävligt lockande att vara hemma på morgonen trots att det faktiskt är ganska tråkigt, speciellt när man ändå varit det hela helgen. Men nu är det nnog dags att dra på en låt och sluta sarja. Tack å hej:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0