MEN JAG ORKAR INTE RUBRIK JÄMT

Ja, här sitter jag och ser ut som en tuff tjäj med mitt korta hår, fast de är jag ju inte :( Idag tänkte jag gå hem efter halva skoldagen, men ångrade mig och skippade endast en timme! Det var dock inget lätt beslut, gick fram och tillbaka utanför skolan, hetsringde min man för att fråga om råd, började nästan grina av stress över hur velig jag är, men till slut gick jag in igen, JÄH!
 
Igår hade jag finbesök av Kicko som var på genomresa, och fick en så fin present som jag ska lägga upp bild på en anna dag kanske. Vi åt chips och kollade på youtubevideos tills jag nästan dog av trötthet och det var jävligt fint att sitta och typ lipsynka till bl a den här (för att vi kollar på samma roligheter en miljard ggr och sen citerar dem lika många ggr som nå andra 16åringar)
 
 
Apropå det ser jag ut ungefär som en sån idag. Det sa min frisör också: "Nu ser du minst tio år yngre ut!" (jag ba: "Ehehe... Som 16...? (ska jag vilja det redan?)")
 
HEJJABAÄLSKARANIMEÅSÅNTLOL (eller vad ungdomarna nu tittar på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0