Jag har klippt mig!

Men inna jag visar resultatet av det ska jag reda ut vad som hände med mitt hår och hur det kunde sluta såhär:
 
 
Jo, för ungefär ett år sen så skulle jag klippa mig men råkade få ett infall och blev ungefär såhär:
 

(Bilden är från nyårsafton vilket förklarar den festliga stämningen)
 
Det är kult med krulligt hår, men det är inte lika kult nr det växer ut och blir skittrassligt och det ser ut som man har dödat en pudel och tejpat fast den på huvudet, ungefär som jag gör här:
 
Ja jag tyckte iaf att det var ganska fewlt och började tänka att kort hår kanske var en rolig grej, så jag gick till frsören Sören och tog med denna bild
 
 
Haha närå. MEN ÄNDÅ, jag är bakis och kan inte koncentrera mig för att få till en röd tråd i det här, jag tänker mest på smörgåstårta just nu (skulle vara SÅ JÄVLA GOTT), men såhär ser jag iaf ut nu:
 
 
HEJ!!! DÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0