Crazy wednesday!!!

Nä kanske inte riktigt. Igår kom Erica och så hade vi sleepover eftersom hennes sovrum blir omtapetserat (f ö till samma tapet som vi har här i datarummet och som man ser på bilden här som jag nyss knäppte enbart för bloggens skull:
 
hej slut på parentes)
 
Idag tog jag en ledig dag som man kan göra när man är student och så åkte vi till Valbo för att inhandla lite julklappar. Väl i Valbo insåg jag att det var bättre att beställa grejer på internetz istället så mitt enda inköp blev en hårspray.
 
I helgen var jag lite pysslig och homestylig och gjorde följande:
 
 
Finns tyvärr ingen före-bild på mina skokartonger som jag ställt i bokhyllan för att förvara fula grejer så som sladdar i, men det här är iaf en bild på alldeles efter jag klätt in dom i nå fint papper jag hittade på ICA. När jag ställde tillbaka dom i bokhyllan blev det såhär:
 
 
Ovan synd också från vänster: Min papper-som-är-bra-å-ha-fast-jag-vet-inte-riktigt-varför-men-vågar-inte-slänga-dom-pärm, en nalle som min käre man vann åt mig på fyllan under Sommaryran 2011 (outfit: Vårrusetmedalj från samma år och brillor från året efter som Erica köpte åt mig på fyllan under Leeds Festival), tredje Is och Eld-boken som jag kommit av mig nå förjävligt i nu, en mapp märket med "Viktiga grejer" som jag inte riktigt kommer ihåg vad jag lagt i.
MEN VISST VART DET FINT DÅ?! JAA! DET VAR ALLT FÖR IDAG HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: jackass

I love you, du är snygg och rolig!
Jag börjar gilla Ljusne.

Svar: Men tack! :D Man ska alltid gilla Ljusne!
Katarina

2012-11-07 @ 23:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0