BLOGG!!!

Hej.
Nu har jag återigen kommit på att jag har en blogg, och att det är ganska kul att ordbajsa på internet. Eller det var det i mitt huvud nyss, Kom på en miljon grejer jag ville skriva men nu har jag glömt bort allt när jag klev upp ur badkaret som jag låg och göttade mig i. Synd!
 
Jag kan skriva en liten lista på vad jag gjort sen sist, alltså dagarna innan jag skulle flytta ihop med en man för första gången. Jag har:
 
* Flyttat ihop med en man för första gången
* Lyckats bo kvar med densamme
* Jobbat med gamlingar för första gången (och kirrat ett till extrajobb YEAH)
* Bestämt mig för att sköta skolan exemplariskt för inte första gången
* Skött skolan sådär men ändå klarat mig för inte första gången alls
* Fått en onepiece!!! Se bild
 
Det var ju inte alls så innehållsrikt som allt jag kom på i badkaret, men det var ju en bra början. Just nu sitter jag och dricker öl och väntar på gulaschgryta, för så gör vi i min familj. Här får ni en bild:
 
FIN ONEPIECE VA??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0