Onsdag?

Jag har ingen tidsuppfatting längre, jag är ju ändå bara hemma och sitter vid DATAN nästan hela dagarna. Längtar till nästa kurs när man får vara lite mer i skolan, träffa folk och bete sig och klä sig lite fint.
Kan hända att jag ska på utflykt till Stöten under påskhelgen, vi får hoppas på det!
Annars går jag typ som Lisbeth Salander idag pga träningsvärk i precis hela kroppen och mest i benen. Ska jag gå på toa måste jag liksom tippa ner mig till sittande.

Imorgon händer nåt spännande, jag ska till frisören Sören och göra nåt åt mitt odjur till hår och hoppas innerligt att det blir bra. Kommer jag ihåg så kommer det en efterbild imorrn, men såhär ser det ut nu ungefär:



Inte så jävla snyggt kanske nej. Jag hoppas på att resultatet blir ungefär såhär:



Jag antar att fräschheten i hyn kommer på köpet.

Men nu ska jag nog ta och luncha lite och sen inte sätta mig vid datorn igen. Så jävla kul är det ju inte och internet mår inte så bra heller. PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0